mijn chica´s zijn er!!!!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu mijn chica´s zijn er!!!!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu

mijn chica´s zijn er!!!!!!

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2006 | Peru, Cusco

Hola Amigos!
Jaaaaaaa ze zijn er, ze zijn er!!! Dinsdag naar Lima gevlogen om ze op te halen. Woensdag kwamen ze aan. Ik naar het vliegveld, beetje zenuwachtig dat wel. Wachten, wachten, wachten... en wie zag ik daar! Jaaaaa Stefanie en Simone! Ik werd er emotioneel van en moest wel even een traantje wegpinken, of eignlijk gewoon ordinair janken! wat was ik blij!
Donderdag zijn we meteen naar Cusco gegaan. Lima is leuk omdat ik Janjoris en Miriam weer kan zien, maar het is zo´n vieze stad!

We hebben eerst paar dagen beetje rustig aan gedaan, vanwege de hoogte. Simone had al bijna een flauwval moment, vanwege de hoogte dus(werd lijkwit, zelfs haar lippen hadden geen kleuer meer!). Maar nu zijn ze gelukkig wel gewent daaraan.
Zondag hebben we geraft!!!! Met ze 6en: Simone, Stefanie, Lieke, Heather, Andrew en ik. De Dutch en de Canadians! Was super gaaf! Eerst kregen we uitleg, en het bijbehoorende jargon, daarna kregen we onze supersexy wetsuites aan (fotos komen later). Eerst gingen we oefenen in de rivier, met het jargon en het peddelen. Af en toe vergaten we ook wel wat. Zei de gids: High side left! (Moet de rechter kant van de boot, naar de linker kant toe, om omkantelen te voorkomen) Zaten we hem met ze alle aan te gapen, wat moeten we doen?!?! En een keer zei hij: Right back! (rechter kant achteruit peddelen) Zaten we hem ook aan te gapen en Lieke sprong al naar de andere kant van de boot, want die dacht dat we ´High side left´ moesten doen. Was hilarisch!!!
In één stroomversnelling hebben we gebodyraft. Gewoon jezelf mee laten sleuren in de rivier, met de strooming mee. was super!! Eerst ook weer uitleg, want waren allemaal rotsen. Zegt de gids: Ja eerst ga je richting een rots maar daar ga je net optijd omheen... oke fijn... wij uit de boot gesprongen, mee gesleurd door de strooming, zie ik iedereen een andere kant op drijven en ik alleen richting de rots! aaaah!! En Simone was al eerder opgehaalt door de boot, want die dreef ook een beetje te snel en te dicht naar een andere rots toe. Naja alles goed gekomen hoor! Was ijs en ijs koud, maar was het zooooo waard!!

Gister zijn Stefanie en Simone voor het eerst uitgegaan hier! En ze hebben genoten! Simone meteen naar de Dj allemaal (Nederlandse) liedjes aanvragen! En ze kwamen hoor!! Nou was erg leuk om weer met me chica´s uit te gaan!!!

Morgen gaan we naar de Jungle!! Met Simone, Stefanie, Lieke en Heather. En we proberen nog twee mannen over te halen, Andrew en Nelson. We willen mannen mee om ons tegen enge dieren te beschermen!
Hebben er heeeeeeel veel zin in!

Na de jungle snel weer een update natuurlijk!!!

Besos de Simone, Stefanie en Bette

  • 19 Juni 2006 - 19:09

    Louise:

    Hola dochtertje van me! :badgrin: Ik mis je wel hoor! Diana was hier van het weekend, natuurlijk nog over je gehad! Veel plezier in de jungle en niet bang zijn van al die beesten daar he? Ik hoor wel weer van je,
    liefs Lou

  • 19 Juni 2006 - 19:24

    Anna:

    Darling Betty!
    Wat een geweldig verhaal, haha...
    Wat heerlijk dat de chica's er zijn, ik ben zó jaloers!
    Heel veel plezier in de jungle en een heel dikke zoen van een vriendinnetje dat je mist... :'(

  • 20 Juni 2006 - 02:18

    Siem:

    ohhhhh Betsy goed verwoord!! morgen naar de jungle....dat wordt wat! gelukkig hebben we Nelson wel al zover!! topper we gaan nu eten xxx mij

  • 20 Juni 2006 - 17:47

    Marielle:

    Ik wou dat ik erbij was!! Nog anderhalve week stage voor mij. Klinkt allemaal erg leuk daar!!
    Mis jullie! Heel veel plezier meiden.
    xxx

  • 21 Juni 2006 - 12:42

    Piet En Martha:


  • 21 Juni 2006 - 13:01

    Sas:

    Oh Bette!! Wat ben ik jaloers!! Verdorie zeg, had het er gister nog over met mn collega's dat ik zo graag naar de jungle wil en we dat echt moeten plannen.. En jullie zitten er gewoon! Echt super veel plezier daar! Ik moet snel door naar weer een nieuwe groep..

    dikke kus en groetjes!

  • 21 Juni 2006 - 20:45

    Judith:

    Wat leuk dat je vriendinnen er nu ook zijn. Jullie doen spannende dingen lees ik wel! Veel plezier nog met z'n allen!

  • 22 Juni 2006 - 08:27

    Marleen:

    Spannend dat raften en de jungle in! Nog enge beesten 'ontmoet'? Ben erg benieuwd naar de foto's.
    Liefs Marleen

  • 22 Juni 2006 - 14:18

    Martine:

    he, meiden wat weer een leuke verhalen!Hoe was het in de jungle??
    Nog heel veel plezier en ik spreek jullie snel weer..
    Liefs Martine

  • 22 Juni 2006 - 16:28

    Martijn:

    he meiden genieten jullie nog lekker ?? leuke site bette.. hoe was het in de jungle ? veel gezien denk nou groetjes. ( siem ik mis je xxxxx)je vriendje

  • 22 Juni 2006 - 18:06

    Diana:

    Hola! Wat heb je het toch goed voor elkaar, ben jaloers! Mis het nog regelmatig, inmiddels alweer 3 maanden hier. Heel veel plezier in de jungle!
    Groetjes van Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 18177

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: