Sucre! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van bette - WaarBenJij.nu Sucre! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van bette - WaarBenJij.nu

Sucre!

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2006 | Bolivia, Sucre

Hey!
Weer even een berichtje, zal één van de laatste zijn vanuit Bolivia!! Nog maar een week hier!!

Ja eerst even La Paz. Kan daar wel kort over zijn, niet heel veel gedaan daar. Niet de ´death ride´ gedaan. Als je op 1 dag 3 gewonden mensen tegenkomt, van de death ride, ja dan twijfel je wel even. De death ride is een mountenbike tocht, waar je van een van de gevaarlijkste wegen van de wereld naar beneden gaat...
We hebben vooral geshopt en de stad een beetje verkent. En we zijn weer uit geweest! Yeeeh!! Met 2 Amerikanen en een Australier. Was gezellig! En we hebben patatje oorlog gegeten (zeker het hoogste punt van La Paz ;) )Want er is een Nederlands cafe daar! Dus we hebben ons wel vermaakt.
Na toch nog 6 dagen in La Paz te zijn geweest, zijn we naar Sucre gegaan.
Met de nachtbus uiteraard. Nou dat was me weer een rit, paar keer gestopt omdat we olie lekte...En toch nog vroeger dan gepland aangekomen!!

Sucre is echt een hele mooie stad!! Allemaal witte gebouwen en heel westers. De eerste dag hebben we de begraafplaats bekeken. Echt super mooi!!!Veel bekende Bolivianen zijn daar begraven in mega graven! Daarna hebben we nog meer cultureel gedaan en zijn we naar ´Casa de Liberdad´ gegaan. Waar we een interessante rondleiding kregen en weer heel veel meer van Bolivia te weten zijn gekomen!
Gister zijn we naar een plaats gegaan waar ze dino-voetsporen hebben gevonden. Was wel leuk, wel beetje stoffig...

Vandaag onze laatste avond hier. Morgen gaan we naar Potosi, de mijnstad. En daar gaan we een mijn ook bezoeken.
Dan gaan we naar Uyuni om de zoutvlaktes te bekijken.
En dan ga ik volgende week maandag richting Lima, om nog een paar dagen met me broer rond te brengen. Dus het zit er alweer bijna op!

Later meer!
xxx Bette

  • 23 Juli 2006 - 23:06

    Lieke, Je Weet Wel Die Chica Die Je Gaat Verlaten!:

    He wijffie,

    nou ik vind je echt niet leuk hoor! EVEN!!jij laat me ook al achter. Nou ik ga je echt zooooo missen maar (even senti doen) weet dat ik zo blij ben dat we dit alles samen hebben kunnen meemaken!!
    LOVE U!!!

    dikke kus

  • 24 Juli 2006 - 06:24

    Piet:

    Bette, we zien al uit naar je terugkomst. Nog veel plezier in Bolivia en ook bij Janjoris en Miriam.
    Groetjes.

  • 24 Juli 2006 - 06:52

    Martha:

    Na Peru leren we zo Bolivia kennen. Ik begrijp dat daar ook veel moois te zien is?
    Gister Janjoris en Miriam gesproken, ze kijken naar je bezoek uit.
    Nog veel plezier de laatste dagen daar in Bolivia, doe voorzichtig als je straks alleen terugreist.
    Liefs vanuit een nog steeds tropisch schellinkhout, Mama

  • 24 Juli 2006 - 12:40

    Ina:

    Hallo Bette,

    Jammer voor jou dat het er bijna opzit. Je hebt wel heel veel meegemaakt daar en je hebt wel veel ervaring opgedaan volgens mij. Bolivia is dus ook een mooi land.
    Leuk dat je ook reageert op Judith's site. Wij lezen dat dan ook weer en zo reizen we thuis allemaal met jullie mee.Heel veel plezier nog ook bij Janjoris en Miriam.
    Liefs, Ina.

  • 24 Juli 2006 - 16:11

    Siem:

    Hey Betsy!
    WOW!! weer leuke dingen beleefd lees ik!! goh wat een geluk met de busritten!! Zal je in nederland iig meevallen om met de bus te reizen! haha..
    Nou Betsy geniet van je laatste weekie!! Wij wachten met smart op je thuiskomst uiteraard!!
    de groetjes aan je reismaatjes xx Siem

  • 24 Juli 2006 - 20:37

    Martine:

    He,
    Wat heb je weer veel beleefd.. Jammer dat het alweer de laatste avond is.
    Heel veel plezier in Uyuni. Met de zoutvlaktes te bekijken etc.Dan zien we je eindelijk weer..
    Dan is het bijna alweer kermis. Ik heb er zin in!!
    Liefs Martine

  • 24 Juli 2006 - 20:55

    Danella:

    Hey Bet,

    De mooiste dagen moeten nog komen!!! De mijnen en de zoutvlaktes zijn echt ongelofelijk mooi... Heeeeel veel succes in Potosi met de hoogte, hoop niet dat jullie tegen de vlakte gaan net als Nione, hahaha. Maak maar weer wat mooie foto's want daar krijg je genoeg mooie plekjes voor!!

    Hele dikke beso en TOT SNEL!!!

  • 26 Juli 2006 - 19:30

    Rens, L:ars, Klaas En Vera (Cas, Rossie En Max):

    Hee bette, klinkt weer goed en zo te horen heb je er nog geen genoeg van... Maar ook wel weer leuk als je straks naar Schellinkhout kom hoor... De buren missen je ;) ik zal je waarschijnlijk niet zien, want ik zit dan voor drie weken in portugal! Nou, daarna doen we nog wel ff een biertje op een kermis!

    Groetjes Rens en de rest van de Fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 18174

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: