Back in Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van bette - WaarBenJij.nu Back in Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van bette - WaarBenJij.nu

Back in Peru

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2006 | Peru, Lima

Oke laatste bericht vanuit het buitenland!!
Na een paar dagjes in San Pedro de Atacama,Chili te hebben doorgebracht (zonnen, niks doen, beer pong spelen, niks doen)zijn Lieke, Heather,Anne, Martin en Carla richting Santiago gegaan en Kevin en ik richting Tacna (Peru).
Laatste dag met Lieke was moeielijk! Had eigenlijk de hele dag buikpijn en was misselijk ervan...wat afscheid nemen wel niet met je kan doen!En dat is ook echt wel het nadeel van reizen, steeds het afscheid nemen van leuke mensen die je ontmoet hebt. En waarvan je weet dat je ze eigenlijk niet meer zal zien. (Lieke gelukkig wel!!!)

Gelukkig reisde ik met Kevin 'de hilarische Ier' naar Tacna, dus was ik niet alleen! Kevin ging door naar Cusco. (ja serieus 1 seconde over nagedacht om mee te gaan om nog ff naar Cusco terug te gaan!!) Ik bleef een nacht en dag in Tacna om vanuit daar naar Lima te vliegen.
En daar ben ik nu dan!

Maandag vlieg ik weg en terug naar Nederland. En daar kom ik dinsdagavond aan om half 6! Dus........


Heb er heel veel zin in om weer terug te gaan naar Nederland! Kan me niet meer voorstellen hoe het zal zijn! Maar zal Peru, het reizen en zeker Cusco heel erg gaan missen.

Oke tot in Nederland dan maar :D
Muchos besos y gracias por todos las reacciones, Bette

  • 04 Augustus 2006 - 06:48

    Siem:

    Hey Betsy!!
    Jaaaa heb ook zin in dinsdag!! topper!!
    en uhm...graag gedaan ;)!!!
    (ja dat valt je mee he mn spaans :P)
    xx Siem

  • 04 Augustus 2006 - 10:05

    Jolijn:

    Dus ook voor jou zit het er dus bijna op. Krijg steeds minder waarbenjij.nu's om bij te houden :-( Wel raar hoor. Nog even lekker genieten van je relaxte Peruaanse leventje. Want voor je het ben je weer zo druk met je NL-se leventje dat Peru wel weer heel ver weg lijkt! Goede reis alvast, liefs Jolijn

  • 04 Augustus 2006 - 13:22

    Martha:

    Hey Bette,
    Oh, ik kijk uit naar dinsdag!Maar ik heb ook een weemoedig gevoel, het is mijn laatste dag hier in Dartington.Vanavond nog een prachtig concert en dan weer terug naar huis. Maar wel een lekker vooruitzicht dat we elkaar weer zien.
    liefs, martha

  • 04 Augustus 2006 - 14:32

    Sas:

    Hi Bette,

    erg he, het zit er gewoon bijna al weer op! Ik ga precies een week later dan jou naar Nederland..Kan me ook niet goed voorstellen hoe ik me dan ga voelen inderdaad, maar het hier missen zal ik zeker doen!

    Veel plezier nog de laatste dagen!

    kuskus

  • 04 Augustus 2006 - 18:11

    Sandra:

    Hoi Bette!

    Dat was het dan je reis en je stage in Peru! Ik heb al je verhalen met heel veel plezier gelezen en ik vind het echt super wat je allemaal gedaan hebt. Misschien komt er nog een dag dat ik dat lef ook heb...

    Tot op school!

    Liefs xx

  • 04 Augustus 2006 - 19:40

    Louise:

    Hey girl! Ja, jouw tijd zit er ook op! Jammer he, maar zo is het . Ik baal af en toe nog best wel hoor, want ik wil gewoon terug! Volgend jaar zeker! Goeie reis en ik zie je vast wel binnenkort!
    Liefs Lou

  • 04 Augustus 2006 - 20:46

    Linda:

    Hey Bette, Je laatste daagjes...gek hoor! Ik kan me nog zo goed herinneren dat je al je plannen aan het maken was en dat alles nog onzeker & spannend was. En nu...nu heb je het gewoon gedaan en was het een super ervaring! Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen en blijf het ontzettend knap van je vinden dat je deze stap gezet hebt! Dat zal wel weer wennen worden in Nederland! Succes met het laatste jaartje school!Groetjes Linda

  • 06 Augustus 2006 - 11:08

    Marielle:

    Heey meid. Ik kan goed begrijpen dat je het heel erg gaat missen!! Maar gelukkig heb je ook weer zin om weer naar nederland te gaan, want wij hebben je erg gemist! Heb er zin in! Tot dinsdag. Kuss

  • 08 Augustus 2006 - 08:43

    Mo:

    vandaag kom je thuis!tot vandaag dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 746
Totaal aantal bezoekers 18174

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: