Bolivia!! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van bette - WaarBenJij.nu Bolivia!! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van bette - WaarBenJij.nu

Bolivia!!

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2006 | Bolivia, La Paz

Hola!
Nou ben dan eindelijk Peru uit!En in Bolivia beland. Maar voordat ik over Bolivia ga beginnen zal ik eerst Peru afmaken!

Jaaaa, mijn verjaardag gevierd in Puno! Bij het ontbeid kreeg ik een kado van Heather en Lieke! Echt heeeeel lief!! Daarna zijn we naar de eilandjes geweest in het Titicaca meer. Heel mooi, veel riet!
Smiddags hebben we even wat gedronken in Puno, en wie zag ik daar op straat lopen. Saskia!!! We hebben haar ontmoet in Cusco en ze zou daar voorlopig ook nog wel blijven, maar vanwege haar werk was ze opeens in Puno! Echt super toevallig! Dus savonds zijn Heather, Lieke, Saskia en ik uiteten gegaan vanwege mijn verjardag. Daar was toevallig een fotograaf bezig om fotos te maken voor het nieuwe menu van het restaurant. En wij waren het slachttoffer! Nou probeer dan maar netjes en rustig te eten met een klikkende fotograaf op je neus! Bij het toetje gingen de koks ook nog voor me zingen, echt leuk. En ook allemaal vast gelegd!De fotos komen nog op me space!

Na Puno zijn we naar Copocabana gegaan, de grens over! De eerste dag waren we heel moe, dus dachten we, laten we een middag tukkie doen om 5 uur. Ik zei tegen Lieke, ik word wel na 2 uur wakker, dus een wekker is niet nodig. Worden we wakker...half 2...beetje lang middagtukkie. Toen had ik mijn wekker gezet om 6 uur, omdat we een dag tour wilde maken naar nog een eiland (Isla del Sol) in het titicaca meer. Werden we om 7 uur sochtend wakker...Ik was vergeten de tijd naar Boliviaanse tijd te zetten. Het is 1uur verschil tussen Peru en Bolivia. Daar ging onze dagtrip! Dan maar een middagje. Maar onze boot was zo langzaam, dat we maar een uurtje op het eiland hadden! En dat terwijl we van iedereen gehoord had dat je echt minstens een dag nodig hebt!

Vandaag zijn we vanuit Copocabana naar La Paz gegaan. 3 uur met de bus. Onderweg stopte we met de bus en kwamen we bij een rivier aan, die we moesten oversteken. We moesten allemaal uit de bus. Wij moesten alledrie heeeel nodig plassen dus zijn we een wc gaan zoeken. Die was nogal ver. Toen we weer aankwamen bij het water zagen we onze bus, ver op het water!! Aaah en alle passagiers waren ook al over! En wij dan!?!?! Gelukkig konden we met een andere boot over en kwam alles goed!

Ja genoeg voor nu!
Bedankt voor al jullie berichtjes,emails en smsjes. Echt heel leuk!!! Heb me jarig gevoelt hoor!

xxx Bette

  • 14 Juli 2006 - 09:04

    Mossel:

    he betsy mooi verhaaltje weer!maar je moet je niet aldoor verslapen he!nog 2 weken en dan loop ik zonder krukken top he!en dan ben jij ook bijna thuis ,dat moet gevierd worden!veel plezier in bolivia en doe voorzichtig he!kussie!

  • 14 Juli 2006 - 10:17

    Marielle:

    hey, leuk hoor! Haha steeds te verslapen... Maar leuk dat je evengoed je verjaardag leuk hebt kunnen vieren, geweldig dat die koks voor je gingen zingen!! leuk.
    Gister zijn m'n ouders op vakantie gegaan, dus zijn nu met z'n 3tjes thuis, maarja wie moet alles doen....... ja ik.
    Ik ga over 2 weken!
    Hou ons op de hoogte, heel veel plezier nog!
    xxx

  • 14 Juli 2006 - 16:16

    Lieve Bette:

    Ben blij weer wat van je te horen.Nu je aan het rondreizen bent is het maar afwachten waarvandaan en wanneer je bericht komt.
    We zijn de dagen nu wel zo'n beetje aan het afstrepen. Nog heel veel plezier de laatste weken!!
    Zoen en knuffel, Mama

  • 14 Juli 2006 - 16:31

    Simone:

    Hey Bets!
    leuk leuk leuk!! ik heb vandaag op mn werk gehoord dat je toch echt de death ride moet doen! of hoe je dat ook schrijft...hij schijnt niet zo eng te zijn als je een goeie organisatie heb! ze had het over Graffiti!! dat is een goeie! Dus als het nog in de planning ligt..dat is toch in La Paz?? xx Siem

  • 14 Juli 2006 - 16:51

    Martine:

    He,
    Wat een verhaal weer!
    Het lijkt mij echt leuk daar te zijn!Let je een beetje op de tijd!! hahha
    Nog veel plezier.
    Ik ben elke dag aan het bollen pellen, denk je een beetje aan me..
    Liefs Martine

  • 15 Juli 2006 - 19:48

    Linda (school):

    HOI! jij houdt het lang vol! Echt heel erg leuk allemaal! Blijf vooral genieten van alle mooie momenten! Ik ben inmiddels geslaagd en hard aan het werk. Erg leuk allemaal! X Lin

  • 16 Juli 2006 - 19:16

    Ria:

    Hallo Bette,
    Wat een avonturen beleef je allemaal zeg.Leuk om dat allemaal te lezen.
    Het duurt nu gelukkig niet lang meer voor de familie dat je weer terug bent.Nog veel plezier de laatste tijd en tot ziens,
    groeten Ria,Martin en Gaby.

  • 16 Juli 2006 - 21:05

    Nelson:

    Bette! Que tal, chica? Es bueno poder ver tu pagina a pesar de que no entiendo casi nada. Pero bueno, me gusta ver las fotos y saber que estan disfrutando de Bolivia! Chica, espero que estén bien en sus viajes! Les extrano! Besos!

  • 20 Juli 2006 - 05:46

    Robbert En Judith:

    Wat maak je toch veel mee! Even een paar dagen niks doen is ook lekker toch! Wij zitten nu op Ko Samui, een tropisch eilandje, wel toeristisch, hier gaan wij ook even lekker relaxen! Groetjes, en geniet er nog van, Judith en Robbert

  • 21 Juli 2006 - 11:14

    Marleen:

    Wat een verhalen weer! Ben benieuwd wat je afgelopen week weer allemaal beleefd hebt (=hopelijk snel weer een nieuwe log).
    Geniet er nog even goed van de laatste weken!
    Liefs Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 18174

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: