weer oranje in cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu weer oranje in cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu

weer oranje in cusco!!

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2006 | Peru, Cusco

Hola Amigos!
Even een korte update... Jaaaaa heel snel komen Simone en Stefanie al!! Woensdag!!

Nou vannochtend om kwart over 7 opgestaan om het voetbal te gaan kijken, in de Mythologie!! Dat zou ik in Nederland nooit doen geloof ik. Maar hier wel, helemaal in oranje gehuld!
En het heeft dus geholpen!! Ons geschreeuw en onze aanmoedigingen!
We werden ook nog uitgemaakt voor rasisten! We zaten er helemaal in met ons geaanmoedig, dat er af en toe ook een scheldwoord voorbij kwam, ja dat hoort erbij toch?! En op een gegeven moment kon een saaie, stomme, te serieuse Nederlander het niet meer aan en zei: Ja zo is het genoeg! eerst moet ik al vaak genoeg aanhoren dat er iemand dood moet, en nu maken jullie ook al rasistische opmerkingen!
We waren er een beetje door geschrokken, we zaten er helemaal in! Maar we zijn vrolijk door gegaan met het aanmoedingen!
En in de rust hadden we Nederlandse muziek! En ze hadden de Nederlandse vlag buiten hangen!
Raar genoeg zaten er meer Israeliers te kijken dan Nederlanders! Maarja, was het in Maart nog dat de Nederlanders de overhand hadden in Cusco, nu is er een invasie van Israelers aan de gang!

En even een salsa-update. Ik begin het te leren! Geen les bij de salsa leraar van de Mythologie, maar van Ran, de Israelier uit ons hostel. Elke avond oefenen in de Mythologie. Vind het echt super leuk!! Denk zelfs dat ik het in Nederland ga voortzetten!

Snel wat meer, voel me vandaag niet zo lekker. We (Lieke, Heather en ik) zijn gisteravond uiteten geweest, maar is voor ons alle niet zo lekker gevallen (diareeeeeeee). Hun zijn er wel over, maar ik heb er nog beetje last van :( Heb vannochtend al me energie aan het voetbal kijken gegeven. Dus heb bijna de hele dag geslapen! Hopen dat het snel beter gaat, want siem en steef komen eraan!!

Oohja ook laatste week van me werk is in gegaan. Vorige week hebben we de diplomas van de sociale vaardigheidstrainingen gegeven. En ze waren heel trots! Echt heel leuk! Ik zal ze missen de jongens, vind ze echt super!
Morgen gaan we spullen kopen voor de gevangenis. Lieke´s moeder heeft met haar klas geld ingezameld, dus morgen gaan we shoppen, met Juan Carlos, die kent de goedkopen plaatsen!

Ja nu stop ik echt, snel meer dus! Als siem en steef erzijn.........

xxxx Bette

  • 12 Juni 2006 - 06:38

    Martha:

    Bette!!opeens voeltbalfan?
    Ook hier was het natuurlijk overal oranje wat de klok sloeg.Het Rode Steen in Hoorn was één oranjezee, ook bij de kermisborrrel van Jasper,Daan en Rens was het oranje.En ook gezellig,ze hadden vanwege het warme weer met strobalen een zwembad gemaakt, dat was een groot succes!

    Ik heb ook je foto's bekeken,dat ziet er goed uit vooral die foto's van je stage.
    liefs, mama

  • 12 Juni 2006 - 07:57

    Piet:

    Hopelijk heb je geen last meer van je diaree als je gaat rondreizen met siem en steef. Veel plezier en goetjes.

  • 12 Juni 2006 - 15:12

    Martine:

    He, wat leuk dat je voetbal heb gekeken. Je wordt een echte fan!! Maar ik heb ook gekeken hoor!! Hoop dat je beter bent als die meiden komen. Heel veel plezier als ze er zijn. Succes met je laatste stageweek en alle andere dingen..
    Liefs Martine

  • 13 Juni 2006 - 04:36

    Danella:

    Hey Bet,

    Wat cool dat de Mythologie dat gewoon heeft geregeld. Hier in China zenden ze het ook uit, maar helaas precies als nederland speelt, moeten wij weer in een nachttrein zitten, ja weinig tv daar. Maar goed genoeg op de hoogte gehouden, dus iedereen was lekker aan het schreeuwen in de trein. Nou, doe de groetjes aan Ran en Liek en spreek jullie hopelijk snel weer, want dat internet in China is walgelijk langzaam!!

    Ciao xx

  • 13 Juni 2006 - 06:49

    Simone:

    Hey Betsy!!! ben blij te lezen dat we onze oranje bende mee kunnen nemen!! hoop dat je nog opknapt vandaag!! ga zo mn koffer pakken en morgen komen we eraan!!!!!! zie je morgen! (klinkt leuk he) xxxx Siem

  • 14 Juni 2006 - 08:51

    Mo!:

    he die betsy alels goed daar!??hier gaat het prima heel warm weer en ik voel me steeds beter!tegen de tijd dat jij weer terug bent ben ik top fit!heb er nu al zin in!maar ehh heel veel plezier met de meiden en op je laatste week stage!ben trots op je!dikke lebber van mo en speedy uiteraard

  • 16 Juni 2006 - 18:18

    Jolijn:

    Dacht nog tijdens NL-Servie aan jullie. Ging er vanuit dat de Myth niet zo achterlijk zou zijn om om 8 uur al open te zijn, maar dat viel dus mee. Heb je Jorge lief aangekeken ofzo??? Succes met afscheid nemen van de chico's en doe ze nog even de groetjes okay?? dikke kuz Jo

  • 18 Juni 2006 - 15:55

    Sharon:

    heeeee darlings!!!!!!!!hoe is het daar ????
    bette darling ik heb met moeite je site weten te vinden!!!hoe gaat het met me big sis en me paradepaardje???? oh ja stefanie je katjes zijn allebei al zindelijk goed he!!!! alleen die 50 cent buurjongen van je is een beetje een creep,maar goed heel veel plezier nog!!!!! liefs sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 18187

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: