nieuws flash - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu nieuws flash - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu

nieuws flash

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2006 | Peru, Cusco

Hola Allemaal!

Even weer een korte up-date.
Eerst even met verdrietig nieuws beginnen...
Bijna al me vrienden zijn weg hier!! :-( Van Louise heb ik vorige week donderdag afscheid genomen, was emotioneel!
Maar de laatste avond was wel heel leuk met Louise. Lieke, Nione, Danella en ik hadden eerder in de Mythologie 2 jongens ontmoet die aan het reizen zijn door Zuid Amerika en daarbij een kook boek daarover aan het schrijven zijn. Ook zijn het koks, dus wij hadden even voor elkaar gekregen dat ze voor ons gekookt hebben!
Dat was donderdag avond, dus een goede laatste avond maal voor Louise!
Verder zijn Nione en Danella ook weggegaan, ze waren niet zo lang hier, maar we hebben een super tijd gehad!
En zo´n beetje de rest van de leuke Nederlanders zijn ook weg!!! Gelukkig is Lieke er nog en zij komt vrijdag ook gezellig bij mij in het hostel, hartstikke leuk dus!

Het nieuwe hostel bevalt harstikke goed, veel leuke mensen en ik kan er koken en Lieke en ik hebben in onze bikini gelegen hier!! Dat is niet echt normaal hier, dus iedereen vroeg al waar het zwembad was, hahaha

Ja en dan heb ik nog een ander nieuwtje...
Als alles te regelen valt, blijf ik langer! Dan ga ik nog in Juli een maand rondreizen met Lieke. Het lijkt me super om te doen, en ik denk dat ik nu gewoon maar de kans moet pakken om dat te doen.

Voor de rest weinig nieuws, ja af en toe zit ik onder de ´pulgas´ beten (vlooien). Maar dat is helaas normaal hier!

Ik zal wel weer wat fotos op me space zetten! En heel erg bedankt voor alle reacties, leuk!!!!!!!!!!!

kus Bette

  • 14 Mei 2006 - 01:45

    Marjolein:

    Hoi Bette,
    Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat Lou weg is uit Cusco. Ze is nu met Irma aan het rondreizen in Peru en nog naar Brasil. Hier in nederland zijn we dagen aan het aftellen dat ze weer terug is....geniet nog van je tijd daar in Cusco en wie weet tot ziens hier in ollanda...een vriendin van Lou...
    groetjes Marjolein

  • 14 Mei 2006 - 07:54

    Martha:

    Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, Bette. en wanneer je dan precies thuis komt. De eerste week van augustus ben zit ik in Engeland.
    En hou de hollandse keuken hoog daar in je hostel he!
    We spreken elkaar gauw weer.
    Liefs, mama

  • 14 Mei 2006 - 10:46

    Jolijn:

    Hola chica, Dat hostelleven daro klinkt wel geweldig. Jammer dat ik dat weer allemaal moet missen en weer in boring Holanda zit. Wat nog steeds wel flink wennen is. Vannacht weer eens op stap geweest hier. Nou miste de Myth wel :-( (en jullie helemaal natuurlijk!) Ze hebben Tengo niet eens gedraaid, dus moet je nagaan. Kortom ik zou zeggen omboeken dat ticket zo lang het kan! Dikke kus Jo

  • 14 Mei 2006 - 17:39

    Martine:

    He,
    Leuk verhaal weer!
    Jammer dat iedereen weg is, maar gelukkig is Lieke er nog.. Siem en stef. komen ook bijna.
    Wel leuk nog rondreizen, maar dan zien we je nog langer niet.. Nog heel veel plezier en succes met alles..
    liefs Martine

  • 14 Mei 2006 - 19:10

    Marleen:

    heey bette, zo te lezen gaat alles goed met je lekker joh! hoop ook voor je dat alles lukt, en je dan langer kan blijven! zou toch super zijn nog even rondreizen!
    ben nu druk bezig om voor school alles af te ronden, allen de leerkrachten werken een beetje tegen, zo als altijd!!!
    geniet je daar nog maar even lekker.

    liefs marleen kok

  • 15 Mei 2006 - 19:14

    Ria:

    hallo bette,zondag waren we bij tante Ina om Judith haar verjaardag te vieren.Het was prachtig weer en we konden de hele middag in de tuin zitten.gezellig was het.Hier is de natuur op het moment ook heel mooi hoor.maar zuid-amerika zal zeker anders zijn.wat zal je veel ervaringen op doen Bette,we lezen je verhalen regelmatig.duim je nog voor Gaby op donderdag ? die heeft dan
    haar eerste examen.
    groetjes Ria.

  • 17 Mei 2006 - 22:14

    Ineke:

    Hi Bette!
    Wat een goed idee om nog een maand te gaan rondreizen, ik kan het je aanraden hoor! Veel succes en plezier nog (er komen vast weer andere leuke mensen langs).
    Ineke

  • 17 Mei 2006 - 22:14

    Ineke:

    Hi Bette!
    Wat een goed idee om nog een maand te gaan rondreizen, ik kan het je aanraden hoor! Veel succes en plezier nog (er komen vast weer andere leuke mensen langs).
    Ineke

  • 20 Mei 2006 - 09:49

    Mo Vanuit T Wfg:

    hey die betsy hoe gaat het daar?metmij al wat beter ik zit nu in een rolstoel,lekker hoor ff uit bed!!!bedankt dat j belde helaas was ik toen niet zo hupsig.nu voel ik me wat beter mar nog veel pijn helaas.veel plezir daar doeje voorzichtig?kussie mo

  • 22 Mei 2006 - 11:22

    Ina:

    Hallo Bette,

    Het is dus een komen en gaan van Nederlanders daar. Je leert op deze manier wel veel mensen kennen.
    Je hebt het dus echt heel erg naar je zin dat je overweegt om nog wat langer te blijven, maar ik geef je wel gelijk.
    Op de website van de entiteit staan nu ook de foto's van zussendag en het schoonmaken van de schuur, moet je ook maar eens kijken. Dat waren voor ons hele leuke dagen.
    Nu midden in de examen tijd, duim maar goed voor Alex en Gaby. Wie weet helpt het.
    Groetjes, Ina.

  • 22 Mei 2006 - 12:43

    Danella:

    Hey Bette,

    Hoe is het met je? Je moet me even je email geven, dan kan ik jou ook eens even een mailtje sturen en wat foto's! Ben er alweer helemaal klaar voor om jullie kant op te komen na een paar dagen thuis te hebben gezeten. Maar ja, over 1,5 week ga ik alweer naar China, ik moet toch wat he, hihi. Heb ook al tegen Lieke gezegd dat jullie wat drankjes op Nione en mij moeten nemen, want hier in Nederland is het toch wel belachelijk duur. Spreek je snel weer!!

    Mucho Besos

  • 24 Mei 2006 - 19:10

    Harmke:

    Hey Bette,
    Ik lees nu ook je verslag nog ff, ik heb je net al even een mail getypt, jammer dat iedereen nu weg gaat, er komen vast wel weer nieuwe leuke mensen, en simone komt natuurlijk ook snel!
    Dat zal vast gezellig worden.
    Als je de kans krijg zou ik zeker proberen je ticket om te boeken! Niet dat ik niet wil dat je terug kom natuurlijk ;-) maar gewoon omdat je er natuurlijk niet dagelijks ben haha en ook niet zomaar weer ff heen ga, vooral omdat je er dan toch al een keer bent geweest!
    Veel plezier nog, geniet van de tijd die je daar nog heb!
    Liefs Harmke

  • 26 Mei 2006 - 13:18

    Stefanie:

    jo darling, jammer dat iedereen weggaat,dat zal wel even wennen zijn, maar siem en ik komen al over 2,5 week naar je toe, leuk,leuk,leuk, maar moeten nog veel regelen, en we hebben nog wat vragen aan je maar dat komt wel goed,nou veel plezier en tot snel en we bellen kus steef

  • 26 Mei 2006 - 13:48

    Louise:

    Hey dochter van me!!! :badgrin: Ben weer thuis, helemaal kl... weer natuurlijk. Rondreizen in Peru was top, evenals de laatste week Brazil! We houden zeker contact en zien elkaar in Nederland. Groetjes aan bekenden, als die er nog zijn, :badgrin:
    Liefs Lou xxx

  • 27 Mei 2006 - 21:55

    Chocolate:

    Hey chica, Alles goed. Met mij wel hoor. Tis zwaar pokkeweer hier, maar goed. Volgens mij ben ik echt alcoholverslaafd. Was nl vet depri en ben gisteren zwaar aan het zuipen geweest met danel en in eens voel ik me weer als vanouds hihihi. Die afspraak met de AA moet ik dus echt ff regelen.
    Mis jullie nog steeds. en ik en danel sgisteren geintjes maken,geen hond di ehet begrijpt, maar als julie terug zijn komt het helemaal goed. Koezzie aan Lieke and morgen of vanaaf weer ff drankie voor danel en moi!!

    Ciaociao xx Nione

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 18178

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: