ook oranje in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu ook oranje in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van bette - WaarBenJij.nu

ook oranje in Cusco

Door: Bette

02 Mei 2006 | Peru, Cusco

Even snel een kort berichtje! Jaa dat kan ik ook hoor!

Want niet alleen in Nederland vieren ze koninginnendag! Nee overal waar Nederlanders zijn wordt het uitgebreid gevierd!
Dus ook in Cusco, genoeg Nederlanders hier :)
Lieke had bedacht om shirts te laten bedrukken, in oranje uiteraard met opdruk. Dus dat heeft ze zaterdag nog even geregeld en savonds, 3 kwartier te laat dat wel, om kwart voor 11 werden onze shirts gebracht! Echt super gaaf, 5 meiden o.a. ik hadden als tekst; Solamente friemlen, 4 andere hadden: Holanda es de Puta Madre, (holand is de beste betekent het)
S´middags hadden we op de markt allemaal oranje accesoires gekocht, ring, armband, haarspeltje en oranje nagellak!
Aan de mythologie hadden we een lijst met Nederlandse liedjes gegeven en die hadden ze gedownload! Echt leuk als je opeens Acda en de Munnik hoort in Peru!
Nou voor de rest: de foto´s zeggen genoeg toch?!

En hoe was koninginnendag in Nederland???

Kus

• 02 Mei 2006 - 19:11

Judith:

Hoi Bette,
    Ziet er leuk uit, jullie allemaal in het oranje! Ik heb koninginnedag in Utrecht gevierd, maar het was erg koud en nat, bij jullie vast mooier weer! Veel plezier nog!
    xxx Judith

• 02 Mei 2006 - 19:23

Piet:

Hi, Bette, hier was het alleen s'ochtens koud met een hagelbuitje, s'middags viel het wel mee. In hoorn was alleen maar rommel te koop.
    Groetjes.

• 02 Mei 2006 - 19:52

Linda School:

Ziet er goed uit! Wat super dat je het zo naar je zin hebt! Blijf genieten! Ik heb koningendag op mn werk gevierd...beetje jammer.. Verder is mn scriptie bijna af, echt spannend! Lukt het een beetje met je stage? Groetjes Linda

• 02 Mei 2006 - 20:43

Martha:

Bette, het is leuk om de verhalen op je site te lezen!
    En inderdaad de foto's zien er gezellig uit
    liefs, mama

• 03 Mei 2006 - 08:13

Anna:

Betty! Wat goed dat je onze landelijke traditie in ere hebt gehouden! Het was gezellig in Amsterdam, maar niet zo warm...
    Maarehm, weet je zeker dat 'de puta madre' 'de beste' betekent?...
    xx

• 03 Mei 2006 - 13:22

Martha:

ik keek nog een keer

• 03 Mei 2006 - 16:59

Martine:

He,
    Wat een leuke foto's!!
    Hoe vond je onze foto's?
    Koninginnedag was bij ons erg gezellig in Amsterdam, maar jammer dat jij er niet bij was.
    Nog heel veel plezier en succes met alles.
    Liefs Martine

• 03 Mei 2006 - 21:41

Bette:

ja het betekent ook de moeder hoer, maar dat wil hier dus zeggen: de beste!

• 04 Mei 2006 - 11:49

Stefanie:

hai girly, leuk hey dat je het daar ook zo uitgebreid heb gevierd, ik moest natuurlijk werken, druk, druk, druk op het museumplein, en wij kregen alleen van die vage rare gasten, volgend jaar maar dicht dus hahaha kus steef

• 06 Mei 2006 - 09:27

Simone:

Betsy!! ben blij dat je ook nog wat heb mee kunnen pikken van het oranje daggie! haha! wij hebben op je getoast, as usual!! xxx Siem

• 06 Mei 2006 - 14:07

Jan En Ida:

Hoi Bette,
    Leuk om al je belevenissen te lezen. Het is hier inmiddels ook mooi weer geworden.
    Heb je de foto's van Fiona in jouw galajurk al gezien? Ze heeft de jurk gister aangehad bij het galadiner van de topvolleybalweek.
    Groetjes uit Westwoud,
    Jan,Ida,Fiona,Sjors en Jeroen

• 06 Mei 2006 - 17:43

Siem:

vet je foto's bets!! ziet er gezellig uit..en uhm gaan we voor de middelste of rechtse barman??? :P
    xxxx

• 07 Mei 2006 - 20:35

Rens:

Hee bette, leuk om te lezen dat t allemaal goed gaat en zo te zien wordt er ook nog genoeg gefeest, houden zo:) Wij waren met het zootje naar amsterdam en waren bij je broer blijven slapen. T was mooi weer en 1 groot feest! Nou, buurmeissie suc6 nog en doe voorzichtig met de jongens daar he....:)

xxx

• 09 Mei 2006 - 21:36

Judith:

He Bette,
    Bedankt voor je kaartje via de mail, leuk dat je er nog aan gedacht hebt!
    xxx Judith

• 10 Mei 2006 - 17:58

Marielle:

Hahaha, echt leuk joh!! :D
    Naja ik heb je al verteld hoe wij het hebben gehad en je hebt de foto's ook al gezien! Maar daar ziet het er ook super gezellig uit! Gelukkig maar :D
    Hoe is het nu daar? Nu er een aantal leuke mensen weg zijn :( Jammer!
    Kus

• 12 Mei 2006 - 19:04

Harmke:

Hey Bette,
    Wat leuk dat jullie daar ook koningendag hebben gevierd. Je heb al gehoord hoe wij het hebben gehad! Het was echt super, we hebben echt meerdere malen een biertje op je gedronken hoor ( en wijn natuurlijk) Volgend jaar zijn we gelukkig weer kompleet, en kunnen we met ze alle naar Amsterdam (hoop ik??)
    Bedankt voor je kaartje, dat vind ik echt super leuk!!
    Ik ben blij dat alles daar goed gaat en je je erg goed vermaakt!leuk dat er veel nederlanders zitten.
    Tot mails... Liefs Harmke