Nog 1 dag in Lima... - Reisverslag uit Lima, Peru van bette - WaarBenJij.nu Nog 1 dag in Lima... - Reisverslag uit Lima, Peru van bette - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag in Lima...

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2006 | Peru, Lima

Hallo allemaal.

Nou nog een dag en dan ga ik vertrekken naar Cusco, waar ik de komende maanden zal verblijven. Ik vind het echt heeeeeeel erg spannend. Aan de ene kant ben ik wel erg blij dat ik hier uit Lima weg ga. Het is een grote stad met veel smog en verkeer. Omdat het hier nooit regent blijft al de viezigheid in de lucht hangen en dat merk je ook wel. Wat dat betreft ben ik dus wel blij dat ik uit Lima weg ga.
Maar Lima heeft ook veel leuks te bieden, zoals het lekkere weer! En Janjoris en Miriam natuurlijk, waarmee ik gewoon Nederlands en Engels kan praten.
Morgen gaat het echt beginnen voor mij, dan ben ik echt helemaal alleen!! Aaaaaaah!!!
Gelukkig komen Janjoris en Miriam al de week erop naar Cusco voor een weekend, dat is wel lekker!

Maar ik heb genoten in Lima, lekker vakantie gehouden met Miriam (Janjoris heeft het druk met zijn werk). Naar het strand geweest, winkelen, beetje in Lima rondlopen. Lekker relaxed dus.

Snel meer van mij vanuit Cusco! Ben zelf ook erg benieuwd hoe het zal gaan daar!!

Kus Bette

  • 24 Februari 2006 - 16:14

    Mariëlle:

    Heey meid,

    Heel veel succes en plezier in Cusco straks! Zal wel even wennen zijn weer, maar wordt vast ook leuk! En weer een hele ervaring!
    Prettig weekend!!
    Veel liefs XXX

  • 24 Februari 2006 - 18:33

    Rens:

    Hee bette,

    leuk om te lezen dat alles goed met je gaat en dat je de eerste week goed ben door gekomen:)
    suc6 straks in Cusco!
    Wij gaan morgen mooi te carnavallen, zal nog wel ff een biertje op je drinken, omdat ik je nog steeds dankbaar ben voor die mooie carnavals-outfit van vorig jaar!:)

    Nou, bette het beste!

    xx en de groetjes van de rest van de Fam.!

  • 25 Februari 2006 - 13:48

    Hoi Bette:

    We denken aan je daar in Cusco. Het is fijn dat wij weten hoe het daar in Cusco is en dat we je logeeradres ook kennen. Heel veel succes, vooral met je Spaans,
    we spreken elkaar weer gauw,liefs, martha

  • 25 Februari 2006 - 15:44

    Sylvia:

    Hee Bette!
    Onwijs veel succes in Cusco! Wat een ervaring zeg! Geniet ervan en laat gauw weer wat van je horen! Fijn weekend nog!
    Kus Syl

  • 25 Februari 2006 - 16:21

    Simone:

    Betsy de Betsy!!! aah gaat snel he je eerste weeek! nu gaat t echte leven beginnen! nou je kan rustig opstarten met je lessen spaans! succes ermee, je kan het!
    xx Siem

  • 25 Februari 2006 - 17:47

    Martine:

    Hoi hoi,
    Heel veel plezier in Cusco! Succes met je lessen Spaans. Dat gaat je helemaal lukken, daar heb vertrouwen in!!
    Nog een prettig weekend!!
    liefs Martine

  • 25 Februari 2006 - 20:03

    Marieke:

    Hey Betsy,
    Tijd vliegt ! Je eerste week zit er al weer op. Veel plezier in Cusco en we lezen de spannende verhalen wel ! X -M-

  • 26 Februari 2006 - 10:13

    Lars Lightning:

    hey bette!!

    wat leuk dat je het naar je zin heb daarzo!! ik wens je heel veel plezier in cusco en zorg wel ff dat er geplayed word he;)! ik denk dat het helemaal goed gaat komen!

    xxx ll

  • 26 Februari 2006 - 12:22

    Nelly:

    Bette Muchisimo éxito
    en Cusco
    Beso Jan en Nelly

  • 26 Februari 2006 - 15:10

    Stefanie:

    hey darling, veel plezier straks in cusco en heel veel succes met spaanse les, je bent pas anderhalve week weg maar het voelt veel meer, siem en ik missen je al hoor kus steef

  • 27 Februari 2006 - 08:54

    M.s. Uit S.:

    he betsy, dat klinkt weer goed daar,ook bedankt voor je mailtje, de carnaval is erg leuk tot nu toe ook erg vermoeiend hoor!aparte carnaval daar met waterballontjes kunnen we hier volgend jaar ook wel doen...succes in cusco ik mail je gauw weer n spannend verhaal uit het woelige leven van mo...dikke kus uit je hometown schellinkhout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Back in Peru

29 Juli 2006

Nieuw land ontdekt

24 Juli 2006

Sucre!

13 Juli 2006

Bolivia!!

10 Juli 2006

Leven uit een backpack
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 18181

Voorgaande reizen:

15 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: